0

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    לילדים שלכם מגיע לישון טוב

    יש דברים שלא חושבים עליהם בתחילת החיים. בתור ילדים מושגים כמו בריאות, שינה טובה ועוד, רחוקים מאיתנו שנות אור. אבל אתם, ההורים, יודעים היטב עד כמה זה חשוב לשמור על הבריאות של הילדים שלנו, הפיזית והנפשית. מחקרים רבים בדקו ומצאו כי שנת הלילה חיונית לבריאותנו הפיזית והנפשית בתור בני אדם. במהלך הלילה, הגוף מפריש חומרים המסייעים לעיבוד רגשי של אירועי היום, שנת הלילה מסייעת לגוף לחדש את פעילות ההורמונים ולחדש את התאים בכל יום מחדש. הילדים שלכם, צריכים לישון טוב. דווקא בגילאים של התפתחות וצמיחה, הרי ששנת לילה טובה היא ממש קריטית עבורם. במאמר הבא נדבר על מאפיינים של מזרון יחיד ואורטופדי מומלץ ואיכותי, נעזור לכם ההורים, להפוך את השינה של הילדים שלכם לטובה יותר.

    איך אפשר לדעת האם מדובר על מזרן אורטופדי

    המונח: מזרון אורטופדי יחיד, נשמע אולי מקצועי, אבל מה הוא אומר בפועל? איך יודעים להבחין בין מזרן פשוט ובין מזרון איכותי? התשובה פשוטה. מזרון מומלץ הוא כזה שמעניק לגוף תמיכה מספקת ומכיל חומרים איכותיים, המנדפים זיעה, מרחיקים חיידקים ושומרים על עמידות של המוצר לאורך הזמן. האם כל אחד צריך לישון דווקא על מזרן אורטופדי? התשובה היא כן.  רק לשם ההשוואה, אדם בוגר, במידה והוא ישן את כל שעות הלילה הנחוצות לו, משהו בין שבע עד שמונה שעות בממוצע, הרי שהוא מעביר שליש מהחיים שלו במיטה. כאשר אנחנו מדברים על ילדים, הרי שהתפקיד של המזרן הופך דרמטי אפילו יותר, שכן ילדים לא רק שהם צריכים לישון שעות רבות יותר, אלא שמדובר בשנים קריטיות, של צמיחה והתפתחות. בדיוק בגלל זה, אנחנו תמיד ממליצים לא לוותר ולרכוש מזרן אורטופדי נוח ומתאים לילדים שלכם.

    אילו סוגים של מזרנים קיימים בשוק

    במקום לדבר על מזרון יחיד ואורטופדי, אפשר לכנות את הילד בשמו, כמו שאומרים ולדבר על מזרני לטקס ומזרני ויסקו. בגדול, אלו שני המזרנים הפופולארים והשכיחים ביותר. שני המזרנים איכותיים וטובים מאוד, כאשר כל אחד נותן מענה מעט שונה. האחד רך יותר, השני קשיח. האחד, עשוי חומרים מנדפי זיעה והשני טוב בהגנה על חום הגוף. בגדול, ההמלצה שלנו היא ללכת עם הילד, לבדוק את המזרן ולקבל החלטה משותפת.

    להביא לכם את הטוב ביותר כל פעם מחדש

    התפקיד שלנו הוא להיות שם עבורכם, עם מגוון של מוצרים מצויינים, עשויים היטב, המעניקים לכם ולילדים שלכם מענה מצויין, לשינה מעולה.

    הקמת אתר מכירות הקמת אתר מכירות
    פתח צ'אט
    💬 שלחו לנו ווצאפ!
    שלום, כאן סליפ ספא!
    איך אפשר לעזור?