0

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הייתרונות של ספות עם אחסון רחב

    למרות שהיום הרבה ספות מודרניות עם פונקציית פתיחה למיטה הן נוחות ואיכותיות יותר ממיטה מסורתית, הרעיון של שינה על ספה עדין גורם לאנשים לנוע בחוסר נוחות. אז איך לבחור ספות עם אחסון, כדי שהן גם ישתלבו בעיצוב החדר וגם יהיו נוחות מתמיד? את הספות המיוחדות הללו תוכלו למצוא בחנות סליפ ספא. סליפ ספא, שנפתח כמיזם חברתי לרהיטי יד שניה, התפתחו והשתדרגו עבור קהל הלקוחות שלהם, ועכשיו דואגים לכם לספות חדשות ואיכותיות.

    היתרונות של ספות עם אחסון למגוון פריטים

    אם מיטה תהיה גדולה מדי עבור הסטודיו או חדר השינה שלכם, או שהתקציב שלכם הוא מוגבל, ספות נפתחות לסלון הן אפשרות אידיאלית לתרחיש זה! העובדה שספה זו משרתת מספר מטרות היא הנכס הגדול ביותר שלה. במהלך היום, היא יכולה לשמש כספה רגילה בסלון, להירגע אליה. ואילו בערב את יכולים פשוט להפוך אותה למיטה נעימה. שימו לב היטב למנגנון הפתיחה בעת בחירת ספה עם פונקציית פתיחה למיטה, מכיוון שאתם תבצעו פעולה זו פעמיים ביום. לכן, חשוב שהספה תהיה קלה לקיפול ולפתיחה.

    איך לעצב את חדרי השינה של האורחים?

    אתם מארחים אורחים ללילה באופן תכוף אבל אין לכם חדר שינה פנוי? הסלון או חדר העבודה יכולים להיות מקומות מתאימים עבור ספות. עבור בתים או דירות ללא חדר שינה פנוי, זוהי אלטרנטיבה מושלמת. אנחנו יכולים להיות רגועים על הספה הנפתחת בגלל העיצוב הארגונומי שלה. אז, אם אתם מחפשים ריהוט פונקציונאלי, יפה ובמחירים משתלמים, הספות של סליפ ספא יתאימו עבורכם כמו כפפה ליד.

    גם עבור בעיה של חוסר מקומות אחסון, ספות אלו יכולות למצוא פתרון. בחרו ספה שיש לה ארגז אחסון ייעודי. ניתן לאחסן כריות נוספות, שמיכות פוך לעונות שונות, שמיכות ומגבות בחלל האחסון הנוסף הזה. ספות עם ארגז אחסון חוסכות לכם את הצורך בהתקנת ארון אחסון גדול או שידה, שלא תמיד ישתלבו בעיצוב החדר, או כאשר המקום שלכם בבית מוגבל. רוצים לשמוע פרטים נוספים על סוגי ספות נפתחות? צרו קשר עם סליפ ספא.

    הקמת אתר מכירות הקמת אתר מכירות
    פתח צ'אט
    💬 שלחו לנו ווצאפ!
    שלום, כאן סליפ ספא!
    איך אפשר לעזור?