0

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    איך לעצב את חדר האורחים בבית החדש

    אם אתם עוברים לבית חדש או אם אתם מבינים כי הגיע הזמן לשיפוץ מחדש, הרי שמדובר על רגע משמעותי ואפילו מרגש. אין כנראה דבר כיף יותר מאשר לארח קרובים ובני משפחה, אין דבר משמח יותר מאשר למצוא מקום, בבית, לארח את האנשים האהובים ביותר. עיצוב חדר אורחים, הוא תחום מעניין בעולם העיצוב הביתי. זאת משום שתהליך העיצוב דורש מאיתנו לבחון את הכלים העומדים לרשותינו כדי ליצור מרחב נעים, אסתטי ונוח מצד אחד, אבל, מהצד השני, הרי שמשום שאורחים לא שוהים בדרך קבע, אלא מתארחים בתדירות משתנה, הרי שחשוב לבחור פריטים שיאפשרו סידור מחדש של החדר, בכל פעם מחדש. אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל הטיפים המעשיים. החל מבחירה של ספת אירוח נפתחת למיטה זוגית וכלה בבחירה של הפריטים הקטנים, אלו שיאפשרו לאורחים להרגיש בבית.

    כמה מילים על הפרקטיקה

    נתחיל בכך שעיצוב הבית הוא תחום של אומנות שימושית. כלומר, אנחנו משאילים את הכלים שיש לנו בעולם העיצוב, כדי ליצור חלל שיתן לנו גם מענה פרקטי וגם יהפוך לאסתטי ויפה יותר. במילים אחרות, אם יש משהו שאנחנו חייבים בעיצוב של חדר אורחים, אלו שני דברים:

    1. מקומות אחסון נסתרים, רבים ככל האפשר: כדי שיהיה איפה לאחסן את המצעים, את מברשת השיניים הנוספת ואפילו, כדי שיהיה לכם עוד מקום אחסון בבית.
    2. חשוב לבחור במוצרים שמאפשרים דינמיקה של שינוי בחדר: לדוגמא, ספת אירוח נפתחת למיטה זוגית יכולה לאפשר לכם להפוך את חדר האורחים לחדר עבודה, בתקופות בהן אתם לא מארחים. בתוך רגע, במידת הצורך, אפשר לפתוח את הספה והנה, יש לכם חדר אירוח מין המוכן.

    אל תוותרו על הפרטים הקטנים, גם אם מדובר על חדר לא מרכזי

    אסתטיקה היא הכל, היא הדבר שנותן לנו אנרגיה טובה במקום בו אנחנו נמצאים. עיצוב של חדר אורחים הוא מורכב משום שמדובר על חדר שכל הזמן משתנה, אבל עדיין, עם פרטי נוי קטנים, אתם יכולים להוסיף לו המון חן. בין אם תתלו וילון מתאים לפלטת הצבעים של החדר ובין אם תבחרו בתאורה מחמיאה, הרי שאתם יכולים לעשות צעדים קטנים שיאפשרו לאורחים שלכם להרגיש יותר בנוח.

    כמובן, תמיד חשוב לבחור רהיטים איכותיים, כדי שהשינה של האורחים תהיה איכותית ונעימה באמת. ספת אירוח נפתחת למיטה זוגית לא חייבת להיות לא נעימה, אם תבחרו נכון, כל אחד יצליח לישון עליה נפלא.

    הקמת אתר מכירות הקמת אתר מכירות
    פתח צ'אט
    💬 שלחו לנו ווצאפ!
    שלום, כאן סליפ ספא!
    איך אפשר לעזור?