0

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עד כמה מיטות נפתחות מתאימות לשינה קבועה?

    עבור דירות סטודיו, חדרים קטנים או כמיטת אירוח נוספת, ספה נפתחת היא בחירה מצוינת. עם זאת, מה אם אתם מתכוונים להפוך את הספה לאזור השינה הקבוע שלכם? ספה למיטה זוגית שהיא גם אורטופדית היא אלטרנטיבה מצוינת למיטה מסורתית. במקרה זה חשוב לקבל ייעוץ מקצועי של אנשי מקצוע המבינים בתחום. הצוות של חנות סליפ ספא ישמחו לעמוד לשירותכם ולחלוק אתכם את הידע הרב שלהם בהתאמת הספה הנכונה ביותר עוברכם.

    האם ניתן להפוך ספה שהיא גם נפתחת וגם אורטופדית למקום שינה קבוע?

    גם עם יש לכם מקום רק עבור ספה נפתחת, היא עדיין יכולה להפוך למקום שינה ומנוח הנוח ונעים עבורכם. בעולם אידיאלי, ספה נפתחת למיטה זוגית אורטופדית תשרת מספר מטרות, תהיה נוחה מאוד, והכי חשוב, תכלול בסיס עמיד, מסגרת חזקה ומזרן מתאים. בהשוואה למיטה רגילה, המיועדת רק לשנת לילה, ספה נפתחת למיטה בולטת בזכות האיכות הגבוהה והשירותיות הגבוהה שלה. מדובר בספה רב-תכליתית להפליא. במקרה זה, כאשר מדובר על ספה אורטופדית, תוכלו לישון אליה לא רק בלילה, כאשר היא פתוחה למיטה זוגית, אלא לנמנם עליה גם במהלך היום, כאשר היא מקופלת לספה נוחה.

    מתי מומלץ להפוך את הספה למיטה באופן קבוע?

    להשקעה בספת מיטה יש יתרונות רבים. מהן התכונות החשובות ביותר שיש למיטת ספה כדי שתוכלו להשתמש בה לעתים קרובות? יש מספר דרישות עבורה:

    מזרון איכותי – אם אתם רוצים לישון טוב מבלי לפגוע בגב, המזרן האורטופדי הוא חובה. האדם הממוצע מבלה בשינה בערך שליש מכל יום. מכיוון שהגוף שלנו מרפה את עצמו בזמן שאנו ישנים, חשוב לתת לו את המזרון הטוב ביותר לנוח עליו.

    מסגרת איכותית ומעוצבת ארגונומית – במילים פשוטות, מסגרת דק איכותי חיונית לכל מזרון. מבנה המסגרת של ספה נפתחת נותן לכם שליטה רבה על קשיות המזרון באמצעות ההגדרות הרלוונטיות. מבנה זה מוודא שהמזרון נשאר נושם על ידי מתן אוורור טוב ומתמשך. כמו כן, חשוב לזכור: מנקודת מבט אורטופדית, הגיוני לחלוטין לבחור במסגרת מתכווננת וארגונומית, שכן היא מציעה את מידת הנוחות הגבוהה ביותר.

    מגירת אחסון נסתרת – אחרי שביליתם את הלילה במנוחה על הספה הנפתחת, לאן הולכות הכריות והשמיכה? במיוחד כאשר מדובר על דירות קטנות וחללים מוגבלים, חשוב לבחור באפשרות המספקת ארגז אחסון פונקציונאלי.

    רוצים לבחור ספה כזו? צרו קשר עם חנות סליפ ספא עוד היום, ותהנו ממחירי מבצע!

    הקמת אתר מכירות הקמת אתר מכירות
    פתח צ'אט
    💬 שלחו לנו ווצאפ!
    שלום, כאן סליפ ספא!
    איך אפשר לעזור?