0

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    לנצל את המקום בדירה קטנה אך מושלמת

    המאמר הבא מופנה לסטודנטים ולצעירים שבחדר, למרות שבנינו, טיפים לעיצוב דירה קטנה או בית קטן, הם משהו שכל אחד מחפש מפעם לפעם. במאמר הבא נדבר על האופן בו אנחנו יכולים לבחור רהיטים שונים כדי לנצל כל חלל קטן במקסימום. בין אם אתם עובדים מהבית ומעוניינים להשקיע בחדר עבודה אשר ישמש גם בתור חדר אורחים ובין אם אתם מחפשים איך להפוך את הסלון שלכם למקום בו יש גם פינת איחסון טובה דיה וגם, מקום לינה אופציונאלי לחברים ובני משפחה.

    במאמר הבא נדבר על ספות אירוח. איך בוחרים אותן נכון ומה הדברים אליהם כדאי להתייחס לפני שיוצאים לתהליך הקניה.

    כמה טיפים לבחירה של ספה מתאימה

    מה ההבדל בין ספה רגילה ובין ספות אירוח? לא הרבה, רק העובדה כי ספה רגילה בדרך משמשת רק בתור פינת ישיבה בסלון או בחדר העבודה, בעוד ספה המשמשת לאירוח, היא ספה שאפשר לפתוח אותה וגם להשתמש בה בתור תא אחסון נוסף. לכן, כאשר אתם בוחרים ספה מהסוג הזה, בעצם, הדבר הנכון הוא להתייחס לתהליך הרכישה כמו תהליך רכישה של ספה רגילה. במילים אחרות, חשוב לתת תשומת לב לפרטים הבאים:

    1. לגודל של הספה ולפרופורציות של החדר: מטבע הדברים, רהיט דומיננטי כמו ספה, חייב להתאים במידותיו לחדר בו אתם מתכוונים לשים את הספה. שימו לב, אם מדובר על ספה נפתחת, חשוב לשים לב ולראות שיש מקום גם לספה כשהיא פתוחה במלואה.
    2. לצבע של הספה: עיצוב זו לא רק הדרך בה אנחנו משתמשים בחפצים כדי לקבל מענה פרקטי לצרכים שלנו, אלא, לאסתטיקה יש מקום של כבוד גם כן. לכן, שימו לב ובחרו ספה המתאימה בגוונים שלה לפלטת הצבעים המשמת את המרחב.

    לבחור במוצר איכותי שישמש אתכם בשנים הבאות

    לבחור ספת אירוח זה לבחור מוצר שלא ישמש אתכם רק היום או מחר, אלא, כזה שילך איתכם גם בשנים הבאות. לא פעם ולא פעמיים אפשר לראות לקוחות אשר בוחרים לוותר על איכות בשביל לרכוש מוצר זול יותר, אבל בטווח הארוך, לא רק שהמוצר לא נותן להם את המענה המבוקש, אלא, הם גם מוצאים את עצמם צריכים לרכוש עוד פעם ועוד פעם מוצרים חדשים בשל בליה מהירה של הספה הקיימת. אנחנו מאמינים באיכות ללא פשרות ובייבוא של מוצרים מעולים ,כאלו שימשיכו לתת לכם מענה גם בעתיד.

    הקמת אתר מכירות הקמת אתר מכירות
    פתח צ'אט
    💬 שלחו לנו ווצאפ!
    שלום, כאן סליפ ספא!
    איך אפשר לעזור?