0

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    לבחור מזרן זו תורה של ממש

    אי אפשר להפריז בחשיבות של המזרן לאיכות החיים של כל אחד ואחת מאיתנו. מחקרים מצביעים על כך שכמעט כל בני האדם, מבלים שליש מהחיים שלהם בשינה. כלומר, אנחנו מדברים על שש, שבע או שמונה שעות, בהן הגוף שלנו מונח על משטח, המעניק לנו תמיכה. אם לא נבחר את המשטח הנכון לגוף שלנו, הרי שאנחנו לא רק עלולים לפגום באיכות השינה שלנו, אלא ממש ליצור נזק. לבחור בין מזרנים אורטופדים זה לא קל, אבל זה אפשרי. במאמר הבא נדבר על סוגים שונים של מזרנים ועל בחירה נכונה המתאימה לצרכים שלכם.

    כמה מילים על הבדלים בין מזרנים שונים

    בגדול, בתעשייה אפשר למצוא בתוך הקטגוריה של מזרנים אורטופדים שלושה סוגים של מזרנים שכיחים:

    1. מזרן קפיצים: המזרן הותיק ביותר, כזה שנותן תחושה של רכות ותמיכה גם יחד. מזרן קפיצים אמנם הפך פחות אטרקטיבי בשנים האחרונות, אבל אם אתם מחפשים מזרן טוב, המעניק תמיכה מספקת ולא נשחק בקלות, הרי שמדובר על פתרון מצויין.
    2. מזרן ויסקו: מזרן הזוכר את צורת הגוף ומתעצב בהתאם לצורת השינה שלכם. מזרן ויסקו בדרך כלל נחשב רך יותר ממזרנים אחרים ויש משמעות לכמות הויסקו במוצר ולאופי התמיכה שהוא יעניק לגב במהלך השינה.
    3. מזרן לטקס: מזרן חדש יחסית, העשוי חומרים סינטטיים וחומרים טבעיים. המזרן הזה מצד אחד מתאים את עצמו בלילה לצורת השינה שלכם, אבל, במהלך היום הוא חוזר לצורתו הרגילה. מזרן לטקס נחשב מאוורר יותר מהאחרים וכזה שנותן תמיכה טובה לגב, עם קשיחות מקסימלית.

    למה כדאי לשים לב בבחירה של מזרן

    יש כמה דברים שכדאי להתייחס אליהם עם בחירה של מזרן מנצח עבורכם:

    ראשית, שימו לב כי אתם בוחרים מזרנים אורטופדיים מתוך ניסיון

    בין אם אתם לוקחים את המזרן לניסיון בבית ובין אם אתם בוחרים לנסות אותו באולם התצוגה. יש פער מאוד גדול באופי השינה של כל אחד ומזרן צריך לבחור באופן אישי. אגב, אם אתם מחפשים מיטה זוגית, בואו עם בן הזוג או בת הזוג, כדי לבחור את המזרן המתאים ביחד.

    לבחור מזרן בגודל המתאים

    לבחור מזרן המתאים לגודל המיטה ובעיקר, כזה שנותן לכם מספיק מקום, כדי להתרווח ולישון טוב. הרי מזרן עתיד לשמש אתכם עוד שנים אחר כך, אל תתפשרו על מוצר מפנק ונעים באמת.

    אנחנו מחזיקים במגוון של מזרנים אורטופדיים מצויינים, נשמח להעמיד עבורכם את הכלים המקצועיים שברשותינו.

    הקמת אתר מכירות הקמת אתר מכירות
    פתח צ'אט
    💬 שלחו לנו ווצאפ!
    שלום, כאן סליפ ספא!
    איך אפשר לעזור?