0

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    כל מה שחשוב לדעת על ספות אורטופדיות

    זה יכול להיות מאתגר להתקין מיטה בגודל מלא בדירה קטנה, וגם החדר לא תמיד משמש רק לשינה. בנוסף, בזמן עיצוב החלל חשוב לבחור בריהוט שיחזיק מעמד לאורך שנים רבות. במקרים אלו מה שיכול להיות פתרון מעולה הן ספות שהן אורטופדיות. הן לא רק פונקציונאליות, חוסכות במקום וגם נראות מעולה, אלא תורמות לכם מבחינה בריאותית ומשפרות את איכות השינה שלכם. חנות סליפ ספא, אשר החלה את דרכה כחנות יד שניה עבור עולים חדשים, התפתחה, וכעט מציאה לבחירתכם מגוון ספות אירוח נפתחות בעיצובים וסגנונות שונים.

    היתרונות של ספות בעלות אחסון

    הצורך להפיק את המרב מכל סנטימטר רבוע חשוב במיוחד בדירות סטודיו, בהן אין מספיק מקום למיטה זוגית. הפתרון האידיאלי לדירות סטודיו וחללים קטנים דומים אחרים הוא ספה נפתחת אורטופדית. שימוש יומיומי הוא הייעוד של דגמים אלה של ספות נפתחות אורטופדיות.

    האיטלקים היו הראשונים שחשבו על ספות נפתחות בייצור המוני עם מזרונים אורטופדיים. לאחר מכן, כמעט כל מפעל רהיטים הרגיש מחויב לחקות את הסגנון האיטלקי. הבעיה הגדולה שהיתה אז עם הספות הללו היא חוסר הגיוון. כל דגם היה בעצם אותו דבר ונראה דומה מאוד לכל דגם אחר. אבל היום, עם ההתפתחות הטכנולוגית ועם ההבנה כי עיצוב אינדיווידואלי משפיע ישירות על בחירת המוצר, ניתן למצוא דגמים מודרניים עבור ספות. לספות אורטופדיות יתרונות רבים, כולל:

    • בגלל המכניקה של הספה, ניתן להשתמש בה גם בדירות הקטנות ביותר.
    • לספה יש בסיס אורטופדי המונע כאבי גב בזמן השינה.
    • ניתן להשתמש בה כספה או כמיטה לפי הצורך.
    • ניתן להגדיל את תוחלת החיים של מזרון הספה על ידי שימוש בחומר אורטופדי איכותי.

    איך להתאים ספה אורטופדית עבורכם?

    כאשר אתם ישנים על מזרון עם רמת המוצקות הנכונה, אתם יכולים להרפות את שרירי הצוואר, להגביר את זרימת הדם בגוף, לתקן את מערכת העצבים ולהחזיר את שיווי המשקל הרגשי. הבסיס האורטופדי של ספה נפתחת מאפשר לעמוד לאורך זמן בתהליכי הפתיחה וסגירה של הספה, ללא בלאי. בעזרת המגוון הגדול של סוגי ספות תוכלו לבחור את הסגנון שמתאים לעיצוב הבית שלכם. בהתחשב במרחב המחיה ובטעמכם האישי, תוכלו לבחור את הספה המתאימה עבורכם ביותר מתוך הקטלוג של סליפ ספא. לעיון בקטלוג הכנסות לאתר החנות.

    הקמת אתר מכירות הקמת אתר מכירות
    פתח צ'אט
    💬 שלחו לנו ווצאפ!
    שלום, כאן סליפ ספא!
    איך אפשר לעזור?