0

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    כך תרכשו ספות המכילות אחסון

    היכולת המופלא של ספה נפתחת מומלצת להפוך למיטה מפנקת כשצריך היא מדימה בהחלט, אבל היא הופכת הרבה יותר מכרעת כאשר מדובר על חללים קטנים. היכולת להזיז בקלות את הספה הנפתחת, לפתוח אותה למיטה או לקפל אותה בחזרה לספה קומפקטית, היא הצלת חיים בעולם המהיר של חיי היומיום. לכן, חשוב לחפש אחר ספת מיטה עם תכונות פונקציונליות, כגון גלגלים ומנגנון פתיחה אמין. גלגלים מאפשרים לכם להזיז את הספה בקלות לפינה או אל הקיר כאשר היא אינה בשימוש או למקם אותה באמצע החדר כאשר היא פתוחה למיטה, כך שאנשים יוכלו לגשת אליה בקלות משני הצדדים. אם לוקח זמן רב להפוך ספה  למיטה וחוזר חלילה, מה תועיל ספת מיטה זו? כדי להתאים ספה נפתחת מודרנית, אבל גם פונקציונאלית, הכנסו לחנות המקוונת של סליפ ספא, ותוכלו להתרשם ממבחר הספות הזמינות באתר.

    היתרונות של ספות המכילות אחסון

    רוב האנשים משתמשים בספה נפתחת במהלך היום ואז הופכים אותה למיטה ללילה. המסגרות של ספה נפתחת ממומלצת נועדו להתרחב למיטה בגודל סטנדרטי, כך שכל מה שצריך לעשות כדי ליצור אזור שינה נעים ונוח הוא לסדר את הכריות על גבי המזרון המשולב. זו הסיבה שספות אלו כל כך שימושיות עבור הבית שלכם.

    בין שלל היתרונות של רכישת ספה נפתחת הוא המקום שהיא חוסכת. מזעור העומס הוויזואלי הוא המפתח לעיצוב דירה קטנה. עם זאת, אפילו עם בתים גדולים יותר, חיסכון במקום הוא אף פעם לא מיותר מכיוון שהוא מפנה יותר מקום לריהוט אחר. עם תרכשו ספה נפתחת, אתם יכולים להסתדר בקלות ללא מיטה בגודל מלא ולהפוך אותה לאזור ישיבה ושינה נוחים, ולחסוך את הצורך בתפיסת שני חדרים עבור ריהוט זה.

    סוגים שונים של ספות נפתחות

    עם שתי הפונקציות של ספה בעלת אחסון, אתם יכולים להכיל כמה אורחים שתבחרו. הספה יכולה לשמש כמיטה, ואם האורחים שלכם צריכים להתעכב, הם יכולים להשתמש בה כמיטה. ספות נפתחות קלות יותר ממיטות סטנדרטיות. מכיוון שהן צריכות להתקפל לתוך הספה, המסגרת עשויה לרוב מעץ במקום מתכת, מה שהופך אותה לקלה יותר. לא תצטרכו להשקיע מאמץ גדול כדי להזיז את הספה ממקום למקום בעת הצורך.

    האורחים אפילו לא ישימו לב להבדל אם תציעו עבורם ספה נפתחת, כי עם האפשרויות האיכותיות העומדות לרשותכם באתר של סליפ ספא, תוכלו לבחור בספה איכותית שתרגיש להם בדיוק כמו מיטה סטנדרטית. בהתאם לדרישות שלכם, לסליפ ספא יש מגוון רחב של ספות נפתחות העשויות מחומרים שונים כדי להתאים לכל בית וחדר.

    הקמת אתר מכירות הקמת אתר מכירות
    פתח צ'אט
    💬 שלחו לנו ווצאפ!
    שלום, כאן סליפ ספא!
    איך אפשר לעזור?