0

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    איך מעצבים בית קטן בחכמה

    זה נכון לעירוניים בנינו, אבל כמובן, אתם ממש לא היחידים שסובלים מהניסיון לעצב בחכמה בית קטן. דירה קטנה היא מצד אחד, היכרח המציאות, וודאי למי שחיים ביחידים או בזוג ולא צריכים מקום למשפחה גדולה. מהצד השני, הרי שברגע בו משהו מגיע לבקר, אתם נמצאים בבעיה. במאמר הבא נדבר על עיצוב חכם של סלון או חדר אורחים, בבית קטן. איך ספות נפתחות שיש להם ארגז מצעים יכולות להוסיף לכם מקום שבכלל לא חשבתם עליו ואיך אתם יכולים לגרום לכל אורח להרגיש בנוח.

    לסדר את המקום בצורה חכמה

    אם יש דבר אחד שאפשר להגיד על דירה קטנה זה שמדובר על כמו משחק חשיבה. הרי אנחנו רוצים לעשות הכל כדי לפנות כמה שיותר מקום פנוי, כדי שהדירה לא תרגיש חנוקה, מהצד השני, הרי שהמקום בהחלט מוגבל. בדיוק בשביל זה, נועדו רהיטים מיוחדים כמו ספות נפתחות עם ארגז מצעים. חישבו על כך, אתם מניחים ספה בסלון, כזו שאפשר לראות עליה טלוויזיה. ברגע האמת, אתם פשוט פותחים אותה למיטה זוגית ומרימים אותה כדי לשלוף מצעים מפנקים, בשביל לארח את האח שהגיע מרחוק, את ההורים שקפצו לבקר מהמושב וכן הלאה. אגב, זה ממש לא אומר כי אתם צריכים לוותר על אסתטיקה, אלא ההיפך הוא הנכון. דווקא היום, אפשר למצוא אינספור פריטים מקסימים ומעוצבים לעילא. פשוט, כאלו שגם נותנים ערך מוסף.

    אז איך בוחרים את הרהיט המתאים

    לבחור ספה נכונה, זה משהו שאפשר ללמוד במשך כמה חודשים טובים. אין מעצב שלא עסוק בשאלה הזו, שכן אנחנו מדברים על הרהיט הם הנוכחות הדרמטית ביותר בחלל. אבל בכל זאת, יש כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לבחור נכון:

    1. נסו לבחור ספה המשתלבת עם פלטת הצבעים בה בחרתם: כאמור, ספות נפתחות שיש להם ארגז מצעים לא צריכות להיות רק פרקטיות, אלא גם יפות. בדרך כלל נמליץ לבחור ספה בגוון ניטרלי, כדי שאת העיצוב של החלל תוכלו להשלים עם פריטי נוי בגוונים עזים יותר, בלי שתהיה תחושה של ‘עומס בעין’.
    2. למדוד את החדר היטב לפתוח את החלל: גם אם הדירה שלכם קטנה, אין זה אומר כי היא צריכה להרגיש ‘חנוקה’ או צפופה. פשוט, בחרו ספה המאפשרת ליצור מספר רב של פינות ישיבה וכזו שנפתחת למיטה במידת הצורך, אבל לא כזו שתיקח את כל המקום הפנוי בחלל.

    להשראה, הביטו באתר.

    הקמת אתר מכירות הקמת אתר מכירות
    פתח צ'אט
    💬 שלחו לנו ווצאפ!
    שלום, כאן סליפ ספא!
    איך אפשר לעזור?